Kyseessä on Nauvossa toimiva veneasema/ kyläkauppa/ vierasvenesatama. Vaihdoimme Infodatan automaattiin, koska edellinen automaatti ruostui paikoilleen ja edellisen toimittajan kanssa oli paljon ongelmia. Tuntui etteivät he pysyneet tekniikassa mukana, emme esim. saaneet raportteja, joista olisimme tienneet, kuinka paljon olemme myyneet. Tämä vaikeutti suuresti tilaamisen suunnittelemista! Asiakaspalvelu oli olematonta, jopa hinnanvaihto automaatille oli vaikeaa. Sen lisäksi palvelumaksu oli huomattavasti nykyistä korkeampi.
Olin Infodatan kanssa automaattiasiasta yhteydessä jo vuonna 2018 ja keväällä 2019 aloitimme yhteistyön. Uusi automaatti on ollut toiminnassa noin kaksi kuukautta, jonka aikana polttoaineenmyynti on kasvanut n.20 %. Asiakkaat ovat kokeneet automaatin käyttämisen helpoksi. Lisäksi saamme taustaohjelmasta tiedot siitä, mitä ja milloin olemme myyneet, ja asiakaspalveluun soittaessamme olemme aina saaneet asiantuntevaa palvelua välittömästi.
Asiakaspalvelun toimivuus on tärkeää kiireiselle yrittäjälle. Infodatan asiakaspalvelu toimii ja minulle on soitettu asiakaspalvelusta tilanteessa, jossa he ovat huomanneet jonkin laitteen toimintahäiriön ennen minua. Automaatin ylläpidon kuukausimaksu on yli puolet edullisempi kuin aiempi kuukausimaksu eri laitetoimittajan kanssa. Minua ei veloiteta erikseen asiantuntijapalveluista, raporteista tai muusta vastaavista. Kaikki kuuluu kuukausittaiseen ylläpitohintaan.
Voit jättää yhteydenottopyynnön alla olevasta yhteydenotto- laatikosta, jolloin viestisi ohjautuu jollekkin henkilökunnastamme ja palaamme sinulle asiaan mahdollisimman pian. Vaihtoehtoisesti voit laittaa suoraan viestiä Antonille tai Mirjalle. Jos et saa heitä kiinni, he palaavat asiaan heti kun mahdollista.